Oväntat besök

pappa är helt klart en stjärna i sin klass!

Imorse vaknade jag av att telefonen ringde.
Det var pappa..
Konversationen löd:
Jag: hej
Pappa: hej, vad är koden?
jag: koden?
pappa: ja till porten!
jag: är du här nu?
pappa: ja vi ska ju flytta
jag: men vafan, det är ju nästa helg
pappa: nej..
jag: jo, det är nästa helg, den 3:e
pappa: vad i helvete
jag: (skrattar som fan)
pappa: men du har sagt denna helg
jag: nej det har jag inte.. och sen är jag inte hemma nu heller..
pappa: men jag har ju hela bilen full med dina grejer

haha, så det var bara att cykla hem i all hast och möta upp farsgubben.
In med bord, stolar, micro och kartonger i lägenheten som redan är fullproppad med kartonger. Vilken lirare han är.. Är det dags att bröja bli orolig för demens? Så det blev lite ändrade lördagsplaner. IKEA, MAXI, cloetta-fabriken, Biltema och kaffe!
Det var nog lite bra att pappa kom ner. Saknar min familj. Sen ses vi ju nästa helg igen.. Då vi ska flytta på riktigt!


Kommentarer
Postat av: camilla

haha jag tror jag skrattar ihjäl mig, snacka om att ha koll..... vi syns snart kramar

2009-09-26 @ 17:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0