Nollan har lärt sig!

Hemkommen från en underbart skön promenad runt stångån. Nu börjar livet igen. Ingen alkohol på ett bra tag. Träning och studier är nummer ett framöver!
Avslutningen på NolleP blev riktigt mysigt. Film och bildvisning. Två veckor som har varit väldigt händelserika. Enormt kul att lära känna Nollan, nej förlåt - ettan. Igår delades fjäskpriset ut till Nollan som fjäskat bäst.. Så nu var det slut på alla fina kommentarer och alla "du är min favoritfadder" - trodde jag. Igår fick jag 10 sms från en full nollan där det stod: Du är min superFadder! och idag på avslutningen kommer Niclas fram med en present åt mig. En burk Tonfisk - ICAs lyxtonfisk i filebitar! Den killen vet hur en slipsten ska dras. Riktigt grymt! Och nu kan man ju inte ens kalla det för fjäsk.. NolleP är ju slut. Tack Niclas - min lunch kommer vara mycket god imorgon!

Dags att sova. Löpning imorgon kl 5.15 har jag tänkt!

Nollan har lärt känna sin fadder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0