Jag gillar det här

En dag kvar på Nolle-P nu. Sorgligt. Det har varit grymt kul. Mycket nya underbart roliga människor har man fått lära känna och det är kalas! Igår var det gammelfadderkväll. Lyckat! Våra faddrar hade fixat en frågesport med olika påståenden om oss som nollan skulle klura ut. Exemplvis vem som var lilla My på tackfesten. Alla nollan var säkra på att det var Annie. Lika säkra som alla var på att det var just jag som gjorde armhävningar på stan under vårt nolle-P. jajaja!

Det blev öl och sprit igår och sedan utgång på sliver. Sjukt rolig kväll. Jag älskar faktiskt människorna här! Har aldrig så kul som jag har med er. MEN - det håller inte att må så dåligt efter varje utekväll. Idag höll bakfyllan i sig fram till klockan 5 på eftermiddagen. Blir man inte bra på det man över eller?

Imorgon är det finsittning. Det känns i luften att den kan bli hur bra som helst!
Innan det ska jag köra ett ryggpass på gymmet. Sen ska Sofie få äran att fixa mitt hår. Sen blir det finklänning. (inte lika kul) Men röj utav bara den! Förväntningarna är höga - mer än höga! Vad kan gå fel efter ett sånt här lyckat Nolle-P?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0