Jag är kvar!

Kasst - jag vet.

Min förkylning "gick över" så idag har det varit en bra träningsdag. Morgonpromenad utav bara helvete och sen ett grymt benpass på det. 8-rep på ben är faktiskt en underbar plåga. Jag gjorde ju Gunilla stolt också! Och jag blir stolt över henne som sliter med sitt rehab-program. Pepp är bra!

Hade nyss fördighet - columna. Den hade kunnat vara lite bättre och lite vassare om inte en av handledarna hade påmint så mycket om K.B-man. (ni SG-are förstår säkerligen). Vilken kvinna!
Ikväll tar även jag ledigt från Nollningen och packar lite flyttlådor istället. Kan behövas, tiden rinner på.
Nollningen är snart slut. Men det bästa är kvar - finsittningen. Ska damma av någon gammal klänning. Herregud! Jag och klänning, det är nästa missmatch på den.

ska kika på matchen ikväll också.. drömma om ett jobb som landslagets sjukgymnast. är det inte så att om man tror på något riktigt mycket och vill något lika mycket så ökar chansen att det slår in!? va? jo - men så är det!



farliga lekar!
Väldigt mycket blodigt allvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0