Injicera oxytocin?

Jag behöver oxytocin! Jag behöver verkligen det!
Ge mig!!
eller injicera om ingen ställer upp frivilligt!
Idag är en sådan dag då jag inte ska lyssna på musik och sitta ensam och tänka.
Nej! Därför blir det gym, core (herregud, jag lovade visst det i lördags) och sen Idol hos Johan eller Sofie?!

Lyssnar på denna underbara låt för tillfället.. Får mig att hålla modet uppe!
(kan ni tänka er - det är inte Winnerbäck)

Reach for the sky cause tomorrow may never come
Reach for the sky cause tomorrow may never come

So if you please take this moment
Try if you can to make it last
Don't think about no future
And just forget about the past
And make it last


Kommentarer
Postat av: camilla i Östersund

Varför har jag inte hittat din blogg förän nu? Hur är det med dig förresten :):)? Saknar er där nere! Är det flera av er som har blogg?

2009-09-16 @ 17:12:41
URL: http://camillaabrahamsson.blogg.se/
Postat av: Böna

haha, jag ger gärna oxytocin! Men vi får väl hoppas att ngn av de andra två är behjälpliga ikväll... kanske ngn som inspirerat dig till låtvalet eller ;)

2009-09-16 @ 19:18:34
Postat av: Anonym

Men vart försvann den närheten vid idol?? Jooo, tiull stångån ;)

2009-09-16 @ 23:07:46
Postat av: fiffi

och det var från sofie ;)

2009-09-16 @ 23:08:10
Postat av: Therese

Camilla: Det är bara bra med mig, mycket förändringar i livet just nu! Hur är det sj? Vad gör du? Saknar dig och bästa basgrupp 1!!!



Sofie: Stångån is tha shit! ;)

2009-09-17 @ 17:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0