Fylleslaget på irrblosset

Årets fylleslag i lördags? Kan nog vara så. Det var nollympiadenvinsten som firades. Nollan firade - men Faddrarna firade som fan. Johan gick bakåt i utvecklingen från homo sapiens sapiens till apa efter en flaska whiskey. Det var kul! Jag hittade ett rött järnrör som jag hade i byxfickan under kvällen.. Faddrarna tappade bort Nollan någongång under kvällen och vissa nollor lapade fulvin ur brygghinken. Så igår var vi några faddrar hos Gunilla och försökte pussla ihop lördagsnatten med hjälp av de små glimtar minnen som vi alla hade kvar. Nolle-P är galna grejer.
En vecka kvar och allt kan hända!

Annars är det lite trögt i mitt liv. Är seg i kroppen och har någon slags infektion/virus som inte riktigt vill bryta ut. Känner inte att jag är på topp, men inte heller sjuk. Träningen har gått bättre än vad det gör just nu.
Summan av träningspassen i augusti blev 45 pass. Jag tvivlar på att september blir lika bra. Det är nog omöjligt. Men det är lite annat i livet just nu som måste ordnas upp.

Nu ska jag iväg till Camillas korridor och baka bröd till Nollan imorgon!
Jag - baka - herregud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0