Finsittning!

Sa jag förresten att finsittningen var det absolut roligaste?
Fyfan vilken höjdarkväll!
Mitt skratt smittar av sig på alla.
Jag var allt annat än nykter.
Två "therese på bordet"
Jävligt fin köttbit till mat!
Vin, öl och sprit i en fin mix!
Nollan blev etta! (vilket även var lite sorgligt)
Reflex var grymma..
Eftersläppet blev hur bra som helst.
Jag levde för kvällen och hade fruktansvärt roligt..
Inga hämningar!!!

Vad mer kan man begära?
Det var en kväll som nog blir svår att slå?!


Bordsgrannar!


Favorit i repris! (dekorationen i pannan - ett måste på finsittning)


Reflex var grymma!

Faddergyckel!

Ge oss nu en tackfest vi vill ha mer!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0