Rutor - jag vet inte det jag, men påväg!

Det är mycket att göra nu. Så mycket att jag hellre sätter mig vid datorn och gör ingenting! Borde verkligen packa ner allt i flyttlådor, och fixa och dona med en miljon saker - men har ingen riktig lust.
Åkte till gymmet istället, det bästa stället på jorden. Idag var det givetvis bröst/biceps 6-rep. MarkusA var med också! Han körde en massa funktionella övningar som frivändning och knäböj medan jag låg i bänken. Eftersom han inte ville passa mig så fick jag hjälp av några andra killar på gymmet. Bra skit! Det var till och med dem som erbjöd sig.. Inte en chans att jag vågade mesa då!

Passet gick sjukt bra. Starkt!
Den bästa komplimangen idag från Kristian: Fan hon har ju rutor på ryggen!
tack och bock! (personligen anser jag att det finns fruktansvärt mycket mer att jobba på)
Sen var det en hel del mobbning om cabeldraget och sånt också - men jag tar det, som en man!!



Och snart är det onsdag..
Vilket betyder att jag får träffa min bästaste bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0