Tillbaka i etern!

Jäklar!
Det har verkligen varit kaos i mitt liv den senaste veckan. Men nu finns goda förhoppningar om att det kommer att ordna upp sig. Jag har dessutom insett hur omöjligt det är att leva utan internet i denna värld.
Så efter många timmar slit och låååång väntan i telefonkö till ComHem så har jag äntligen lyckats starta igång skiten. Jag är fan teknisk!

Nu ska jag fixa det sista i lägenheten, sen åka till Sofie!
Peppar för lördag! Inflyttningsfest!!!
Och på fredag kommer sys ner. <3
Kan inte bli så mycket bättre!

Får uppdatera lite mer när det är lite mer ordning i mitt liv.
Är hur som helst på praktik just nu. Intressant!

Kommentarer
Postat av: Fiffi the dog!!

VI PEPPPAR!!

2009-10-08 @ 16:30:06
Postat av: Camilla

Jag vill också PEPPAAA!!

2009-10-08 @ 21:14:08
URL: http://camno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0