Tid att falla fritt

Jag är nog inne i ett skov just nu.
Tappade bort min självkänsla idag. Kanske hittar den lite senare.

Ibland önskar jag att jag var lite modigare och vågade säga det jag tänker.
Jag tror att det skulle vara lättare då.
Men jag är faktiskt inte modig. Jag är rätt feg.. så jag gör inte som jag borde och det kanske inte blir som jag vill.
jag vet inte.
Ibland tänker jag nog helt enkelt alldeles för mycket.


Sen blev jag vaccinerad mot svininfluensan idag..
Nu hoppas jag på det bästa.


Hur högt ska jag skrika
varje gång jag vill bli hörd
och ska jag falla
då ska det finnas tid att falla fritt.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Svininfluensan är bara en stor hysteri ;)!! Fan Therese trodde du redan hade kommit på det ;)! hoppas allt är bra med dig iaf!!

2009-10-14 @ 22:26:41
Postat av: Fiffi the dog!!

Gulle!! VÅGA! du kan, och jag finns här ifall de blir kaos!

2009-10-15 @ 18:56:34
Postat av: Isabella

Du vågar allt.. Du är så mycket bättre än du tror..<3

2009-10-15 @ 21:03:16
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0