Redo!

En riktigt lyckad helg!
Tack

Nu:
6 veckor framåt -> disciplin.
Det kommer att gå denna gång.
Det kommer att gå bra som fan.
Jag lovar!

Har suttit och gjort träningsschema nu. Det blir 4 gympass (tar bort ett men kör intensivare pass istället). 3 löppass. 5 morgonpromenader. 1 vilodag. det blir bra.
Tonfisken kommer vara min bästa vän.

Var ute på en löprunda på 40 minuter idag. solen sken och jag var glad. Dock lite stum och seg i benen och flåset ska vi inte tala om. Men vafan, det kommer vara bättre nästa gång och bättre gången efter det. jaja! Nu ska jag till gymmet och avverka mitt sista 15-rep pass. sen blir det 12-rep kommande veckor.


Helvete!

 

 

"last night i was fighting on the street
but tonight i have a girl next to me in this cold world
she brings me heat
"
(fina ord)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0