Mystiska fläckar på jackan

Det är intressant att se att små fläckar av lera på en jacka kan skapa sådana diskussioner. (läs kommentarerna i förra inlägget) Jag fick mig ett gott skratt.

Idag körde jag slut mina ben. Jag skakade. Och hör och häpna, jag stretchade! Djupa knäböj är kanske snart möjligt..
Men mina benhinnor är kassa. Jag blundar för problemet ett litet tag till.. sträcker mig till att inhandla voltaren-gel imorgon.

Hur hinner man med sitt liv när man jobbar? Jag undrar. Det är inte riktigt hållbart.
Sömn blir det inte mycket av. Börjar känna mig smått psykotisk. Precis som Annie talade om för mig: "du vet väl att förlite sömn är en tortyrmetod"
Jag snittar i alla fall 3.5 timme per natt. så det kunde ju ha varit värre.

Igår var annie här och kramades.
jag bjöd på kyckling.  Får nog kalla mig för mästerkock nu.
Annies betyg: "det här var så gott att man önskar att det fastnar lite mellan tänderna så att man kan äta upp det sen"
Annie är en söt fillur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0