Kvällen jag behövde!

Jag inser hur fantastiskt det är med vänner. Tack Jill och Sofie. Gårdagens skrattkramper var av största behov. Taco och Idol-kväll var det som gällde. Nyktert sa vi - rödvin ur box blev det! Jag gillart!

Säger som Sofie: en döv, en öm och en som slåss!
Vilken trio! Treo? (det var den döva som talade där efteråt)

silverfiskar, praktikanter, lappmaskar och dreggel!
Kvällen måste göras om. snarast!

Idag är jag glad. Gladare. jag tackar er för det.
Jag måste bli bättre på att fixa kvällar som dessa. Jag måste. Jag lovar mig själv det.
Jag ska börja fundera på om jag ska byta musik också. Det kanske kan hjälpa till stor del.
Men jag är i alla fall rolig när jag är ledsen, bitter och sur. eller hur sofie? det är alltid något.

Ikväll blir det bio - samma trio!
Tvätt, löpning och lägenhetsfix nu.

En öm, en som slåss!


Kommentarer
Postat av: sofie

vänner <3 haha TREO! ;)

2009-10-17 @ 15:00:06
Postat av: Jill

Hahaha, du e så fin!

Det här ska vi göra om massa :)

2009-10-18 @ 15:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0