dagsrapport!

Var bra trött imorse när klockan ringde vid 04.45. Kanske inte var så konstigt eftersom jag inte kunde somna. Sista gången jag kollade på klockan var hon 01.15.. så totalt 3,5h sömn. Stabilt. Men jag blev snabbt pigg och tog mig ut på en löprunda. Idag var det nollgradigt. Jag älskar att springa då! Det gick faktiskt riktigt bra. (även om jag ignorerar smärtan i benhinnorna) Jag har inte tid att ha ont... dumt? förmodligen!

Praktik hela dagen. Behandlade mina smärtande benhinnor med tens. Det hjälpte fasiken.
När jag kom hem var jag inställd på ett hårt benpass på gymmet. Vad hände? Jag somnade i soffan. Då blev jag besviken på mig själv. Lagade mat och bakade bröd och sen var klockan halv nio. Då gick jag till gymmet. Ångesten tog över.
Fan vad glad jag är över att jag gick till gymmet. Bästa benpasset på länge.

Övningar:
Enbensknäböj på balansplatta
Knäböj på Bosuboll
Utfall
Bencurl
Benspark
Benpress
Vadpress

Observera de två första övningarna - Therese börjar bli funktionell!
Ska försöka sova några fler timmar än tre inatt.
Sen ska jag fundera på att bli seriös med min stretching. Jag tror att det behövs!


Kommentarer
Postat av: Per

Kul att du börjat med funktionell träning. Blir stolt över dig och glad i mitt SG-hjärta.

2009-10-22 @ 18:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0