Inflyttningsfest

Inflyttningsfesten blev mer än lyckad. Många glada själar var det här!
Tack alla för världens roligaste inflyttningspresenter. Tror dock att mina matvanor har satt sina spår hos folk. 16burkar tonfisk, 1 burk kattmat med "ren tonfisk", ett paket lax, två burkar protein, två burkar kesella och en proteinbars.. Fick även två röda koner (i vägverkets regim) som vissa tyckte skulle passa bra i min lägenhet.. herregud!

Som vanligt blir det lite väl mycket dricka för min del. Så har verkligen mått som en vrak hela dagen. Men tack vare städhjälp från olika håll så ser lägenheten nästan ut som den gjorde igår..

Nu ska jag sova bort min huvudvärk.
Imorgon är det skärpning som gäller. Jag har slarvat som aldrig förr och jag mår fruktansvärt dåligt över det. Nu är det jag som sätter upp tydliga mål och ger mig fan på att fixa det. Jag vet ju vad som krävs. Varför gör jag då såhär? Nu är det total skärpa och fokus som gäller. Helvete! Jag vet ju precis hur jag ska göra.. bara en raksträcka dit och nu är det dags att börja kämpa..

Min nyinköpta hatt var rätt populär under kvällen!

Matchkoll..

Jag känner att temat på presenter var mat.
Vissa tyckte även att jag skulle ändra matvanor till lax eller kattmat.
(eller var kattmaten en synonym till euroshoppertonfisken?)
Hursomhelst - tack alla för proteintillskotten i olika former!!!

Kanske den mest klockrena prestenten av alla.
Tänk er vilka vänner man har, som sitter och broderar mitt mantra..

Helvetes jävla skit - det är verkligen jag i en liten ask!

Fan, jag tycker så enormt mycket om er alla!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för en kanonhelg syster. Längtar tills vi ses igen. Jag saknar dig och älskar dig.

2009-10-12 @ 14:46:45
URL: http://baramikaela.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Och vi tycker om dig!!

2009-10-12 @ 21:17:50
Postat av: Propp!!

och det där var ifrån Proppen :D

2009-10-12 @ 21:18:15
Postat av: Karin

hahahaha jag sitter och asgarvar år "Helvetes jävla skit"-tavlan :D

2009-10-14 @ 19:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0