Utveckling!

Jag är glad.
Personbästa i bänken idag. Kanske inte mycket att hurra för. Men 60kg blev det. Med tanke på att jag för ett år sedan körde 25kg så är det en enorm utveckling. jag är lite nöjd!

Bänkpress:
November 2008 - 25kg
November 2009 - 60kg

Marklyft:
November 2008 - 40 kg
November 2009 - 100kg

Det är roligt att titta tillbaka såhär årsvis. Det är då det syns. Jag har fasiken blivit starkare. Alla timmar på gymmet ger resultat. Även fast det inte känns så alltjämt. Eller var det kanske så att jag var läskigt svag för ett år sedan?! Jag vet inte, men någonstans ska man ju börja. Nu är jag påväg. Så om ett år - vart ligger jag då? Jag är spänd av förväntan.. Jag ska slita hårdare än någonsin!


Kommentarer
Postat av: sofie

Men för fan unge de kna ju inte vara sunt, du lfyter 1 ½ mig i marklyft!! Jävla unge!

2009-11-16 @ 23:00:23
Postat av: Terroresen

Sofie - det går att säga: bra jobbat du är stark också!! men tolkar det lite så ändå ;) Söt

2009-11-16 @ 23:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0