Slut på praktiserandet!

Då var nästan 6 veckors praktik avklarat. Endast morgondagen kvar. Lite vemodigt. Fast väldigt skönt på samma gång. Skönt att fokusera på plugget igen. Hade min utvärdering med handledaren idag. Visst har jag känt att det har gått bra på praktiken - men så bra?! Jag blev väldigt glad. det jag fick med mig var: "Var snäll mot dig själv". Inte första gången i mitt liv som jag får höra att mina krav på mig själv kan bli väldigt höga...

Ledde mitt sista vattengympapass idag också. Det är enormt var lycklig jag blir när jag får leda.. Det ger så sjukt mycket. Jag gick och log hela dagen efteråt. Det är en konstig må-bra-känsla i hela kroppen.

Nu har jag gjort en present till handledarna också.

Men kan inte avslöja den förren imorgon.
Men den är klockren - och då menar jag verkligen klockren!
(jag lovar att visa senare)

Nu är det pepp inför sjukHUsfesten!



Kommentarer
Postat av: Fiffi

PEPPO!

2009-11-12 @ 22:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0