Min tur att vara där

Camilla förfan! Du kan ju inte skriva en sån kommentar till mig. Vet du hur orolig jag blir nu eller? Jävlar. hahaha!

Idag har det varit en grymt bra träningsdag.
Löpning 8km imorse klockan 4.45. Idag gick det lätt. Ingen smärta i benhinnorna heller.
Och gymmet gick riktigt bra. Starkt! Bröst/biceps var det självklart som gällde såhär på en måndag.

Bara denna vecka kvar på praktiken nu.
Handledarna lär ha separationsångest.
Jävlar vad tyst de kommer att få det efter denna vecka.
Stackarna har nog de största skavsåren i öronen efter dessa veckor.
Lite så jag jobbar - sorry!

Nu ska jag åka och kramas med Annie, jag tror att du behöver det min vän.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0