Mer av de armarna tack!

Tacopaj med tjejerna igår.
Spontant halkade vi in på Rasmus lagfest.
Sen blev det en spontan utgång.
Han...
Jävlar vilka armar!
Mycket muskler, mycket snack om gym, tonfisk, marklyft, discobygg och tävling blev det..
Gillas enormt!!
Hemma klockan 04.00. Då slog det mig hur jävla tidigt jag brukar gå ut och gå på morgonen egentligen. Det var ju bara 45 minuter tills jag brukar gå upp..

Plugget - inget vidare du!

En riktig askungesaga:
Förfest med balfolket snart.
Ekonomiska svårigheter gjorde att jag får stanna hemma..
Hoppas på den goda fen och tolvslaget!
"vad är väl en bal på konsert & kongress?"
Jag tror att  mina vänner kommer vara vackrast och kommer ha en underbar kväll!



Hörde den här låten på P3 idag..
Refrängen gjorde mig sjukt motiverad..
Sofie! Tänk dig - jag lyssnar på "peppande"-musik..


Kommentarer
Postat av: Isabella

Vad är det för bal?

2009-11-21 @ 18:42:12
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0