lite vek

Du har rätt sys: dålig uppdatering!

Jag har varit hemma i hallsta.. hade en underbart mysig helg med 3/4 av familjen. Ena systern var i ume. Den andra systern klistrade jag mig fast vid hela helgen. Vi spelade squash, och som tur var blev det oavgjort.  Vi tittade på julkalendern Pettsson och Findus. Nostalgi! Barnprogram var bättre förr..
Nu kommer jag nog inte hem förren till jul.

Jag har även varit på askulisation hos Annie i Motala.
Jag har börjat fundera.
...och så är jag fruktansvärt osäker och rädd.

Har lite smått tidsbrist just nu.
Tvätt, mat, städa, planera, gymma!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Då får vi hoppas att vi ses i jul då. Jag kan knappt minnas när vi sågs sist:O

2009-11-05 @ 12:16:54
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0