Fem av fem

Lyckad kväll igår. Jävligt lyckad!
Förfest hos mig - som alltid blev det väldigt mycket folk. Jag tror att vi gjorde rätt i att flytta förfesten från Hannas lilla lägenhet till min.. SjukHUsfesten var fem av fem!
Jag går med ett leende på läpparna idag!

Praktiken tog slut igår också. Nu kan jag avslöja presenten. Jävlar vad jag pysslade med den. Ambitiöst. Men handledarna fick sig ett väldigt gott skratt. De verkade gilla min lilla staty!

Ska då föreställa ett självporträtt!
haha, är rätt nöjd över den själv.
Speglar verkligen allt tjat om min tonfisk och gymträning under dessa sex veckor.

 

Du gjorde mig väldigt glad


Kommentarer
Postat av: mamma

vilken rolig tjej, himla lik hihi

2009-11-14 @ 16:17:33
Postat av: sofie

Det var absolut fem av fem! =) tack

2009-11-14 @ 21:23:20
Postat av: Bella

Klockrent!

2009-11-14 @ 21:50:33
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0