Århundradets tackfest

Igår var det tackfest..
Nej, det var TACKFEST!!! Jävlar!
Xnollan var grym.
Kvällen var hur jäkla bra som helst.
Temar var "på bondgården"
Alla faddrar gick på niten att vara grisar.
Xnollan var stureplan.
Själv så var jag Bond (förtydligande: på Bond-gården)

tack för sången, dansen och en jävligt lyckad kväll!!!
(illa dock att hanna kom ihåg mitt utlåtande under en sen kväll under nolle-P: "nej jag är inte en sådandär snäll fadder som hjälper nollan") Jag fick stå mitt kast.



Grisigt!

Manligt eller?

Inte vem som helst som får vara min Bond-gris!

För mycket fulvin är inte bra!

 

Tacktacktacktacktacktacktack!!!


Kommentarer
Postat av: sofie

Ohhh min fina danspartner!! =)

2009-11-28 @ 22:51:48
Postat av: madde

Ni såg ju ut och ha kul iaf, Sålänge man har roligt är ingen tid bortkastad, kom ihåg det vännen!!

2009-12-01 @ 00:02:06
URL: http://madeleinehjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0