Sommar och sol...

Det är sommar!
Detta bestäms utifrån att jag ser ut som en kokt kräfta och att bikinin har gjort vita avtryck i form av en rosett på ryggen.
Att jag aldrig lär mig. Samma märken varje år.
Tur att man bleknar snabbt.

Tog en långpromenad på kvällen. 70minuter i kvällssolen blev det.
Kändes bra efter förkylningen så imorgon blir det ÄNTLIGEN gym. Jag har nästintill blivit galen denna vecka.
Allt plugg utan att kunna köra skiten ur musklerna och rensa hjärnan - det har varit tufft.

När jag gick min promenad så sjöng Håkan i mina öron. (via ipoden)
Jäklar! Det kommer bli grymt på Peace and Love. Fyfan vad bra det kommer att bli.
Jag kom på mig själv att jag gick och småskuttade fram och log så att jag fick kramp i kinderna.
Det kommer bli en bra sommar.


Nu är det bara tentan på onsdag - sen sommar
På fredag får jag ny TV också!
Min födelsedagspresent från Pappa! Tacktacktack! Nu ska den 50kg tunga dyngburken bytas ut mot en underbart 8cm tunn 42tummare! Jag är lycklig - och bortskämd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0