Sjukgymnaststudenten som hamnade fel

Pluggar ihjäl mig. (eller kanske vad jag borde göra men inte riktigt gör)
Har hursomhelst en lite paus just nu. Orkar inte memorera mer nerver och segmnet och traktioner och loose-pack och kapsulärt mönster och...

Blev en löprunda imorse. Kändes riktigt bra första 20min, men sen tog det stopp för andningen. Tror att det är allergi men skulle kanske kunna vara något åt astmahållet. Om det inte släpper efter denna vecka ska jag kolla upp det. Jobbigt när man måste applicera sluten-läppandning på sig själv. Löprundan blev iaf 45min lång och det var underbart!

Ska fixa lite lunch nu, sen ska höften hinnas med innan det är dags att åka till Sofia för fika.
Ikväll ska markus få vara patient. Det är svårt att träna muskeltöjningar och traktioner i luften, känner inget riktigt ledspel där.

Jag börjar bli dum i huvudet!



Man tager vad man haver!
min egendesignade goniometer.
Erkänn läcker?
skulle kanske bli I-are istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0