Plugg - precis som alla andra dagar

Ännu en dag som går till plugghistorien.
Men idag förenade jag nytta med nöje. Balkongen fick bli min lilla pluggstuga. Så nu är man lite fräsch i färgen också.

Dags att gå ner till trädgårdsföreningen för att träffa Linnea och alla andra som har bal.
Har redan sett hennes klänning som är helt jäkla otrolig. Hallstas bal - släng dig i väggen.
Har nog aldrig varit med om en stad där balen är så viktig och stor som här.



Karbanhydras, pH upp och ner, acidos, alkalos, venoler, arterioler, hydrostatisk tryck, baroreceptorer.....
DET SNURRAR!!!
Ge mig tentan så att jag kan börja använda min hjärna normalt igen

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad roligt att ni kom förbi igår! Blev jätte glad :) Lycka till med pluggandet nu! Kramar

2009-05-31 @ 14:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0