Öppet spår!

Sitter och väntar på att kaffet ska koka klart.
Så i väntan kan jag bidra med en lite uppdatering från mitt otroligt händelserika liv just nu.
Nej det händer inte ett skit. vaknar, äter frukost, pluggar, äter en frukt, pluggar, äter lunch, PLUGGAR, dricker kaffe, PLUGGAR, sover. Till råga på allt så strejkar min kropp genom en förkylning så jag kan inte avbryta allt plugg med träning heller. Bara att hänga i.

Så i brist på annat så anmälde jag och markus oss till öppet spår.
Hjälp!
Jag har ju fått för mig att jag ska göra den där klassikern nästa år. Det blir nog troligen så om inte syrrornas student och vätternrundan sammanfaller på samma dag. då får jag göra ett nytt försök med klassikern.
Hursom, den 28:e februari är det jag som sliter mig runt i fäders spår!

Övrig information: Idag är det (nästan på timmen) exakt två år sedan jag tog körkort! Inget att hurra för sådär, men lite kul är det allt.

Nu ska jag plugga igen.
Längtar tills tentan är över.
Då är det sommar!
Då ska jag först ha lov i en vecka, blandat med lite jobb.
Sen ska jag hem till Hallsta och därifrån till Borlänge för Peace & Love.
Sen mina vänner. Då är det jobb och TRÄNING som gäller. Ska köra stenhårdaste träningsprogrammet under sommarveckorna. Det kan ni ge er på! Älskar att ha tid till träningen. Så så får det bli.



Nu får ni pusha mig med konditionsträningen också.
Så att det inte bara blir gym, fast det ligger mig varmast om hjärtat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0