Kära Leffe...

Nyss hemkommen från dissektionen av hjärta-lungor från ett lamm.
Jag, Camilla och Sofie bildade dissektionsteam. Lite blodigt var det!
men intressant..

(fast om jag tänker på lammen i Vallaskogen så smärtar mitt hjärta lite)

Vi döpte "lammet", eller resterna av det, till Leffe. Kändes mycket lättare att ha ett namn.


Vila i frid, Leffe!
(lammet på bilden har förhoppningsvis inget att göra med dissektionen)


Nu är det dags för partypepp, och städning.. Mina kära och älskade sg-vänner kommer till mig innan det är dags för sittning och sen utekravallen! Håller lite extra tummar för Annie och Kristoffer ikväll också!
Dags att korka upp..



Är det så det ska gå till?
No pain, no gain!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0