Jag är faan bäst

Så var första tentan över - dags för att bli sjuk. Har inte alls varit kaxig igår och idag. Men nu börjar jag känna tillstymmelse till luftdrag igenom näsborrarna. Det kanske blir bättre? Har ju faktiskt en tenta kvar nästa onsdag.
Jobbigt att vara sjuk. Och fan vad jag hatar pollen. Städade inte jag nyss? vad är allt gult äckel som ligger på alla bokhyllor i lägenheten. Och fönstrena ska vi inte tala om. Jag och markus slet för att få dem rena.. Till vilken nytta? GULT ÄR FULT - HATAR POLLEN...
(snorig blir man också av det)

haha, skrattar åt min kära mosters kommentar på förra inlägget.
"jag är faan bäst" (tingeling you know)
haha, sånt gör mig glad.

Dags att sova nu, imorgon ska respiration och njurens funktioner präntas in i hjärnan..
Det är viktigt att se saker fysiologiskt.. det är så intressant och så roligt. (tänk om man var Grenegård)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0