Ja den filmen är nog bra

Nu är det färdigpluggat på ledundersökningen. Det jag kan det kan jag och det som inte velat fastna får jag hoppas inte kommer bli fällande. Men just nu känns det bra.

Mammsi är på besök hos mig nu. :)
Hade sån hemlängtan så jag tvingade hit henne istället. Eller ja, hon kom ganska självmant.
Så det blev shopping på maxi igår samt en promenad i regnet.. Men det var ju övergående regn - "imorgon slutar det nog regna"

haha, mamma är för rolig.
Mamma: Ska vi gå på bio imorgon?
Jag: Ja absolut
Mamma: Har du sett den där "mannen som slog kvinnor"
Jag: du menar "män som hatar kvinnor"
Mamma: Ja just den..

haha, fan vad jag garvade.

Dags för lunch, sen bergs slussar och ikväll middag på stan ocgh bio!
Mys!

Lycka till på tentan alla SG:are!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha åå det låter som en repris av min tripp. Bergs slussar, bio, promenader. Haha. Roligt med mammas kommentar.

2009-05-23 @ 13:10:46
URL: http://baramikaela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0