Hemlängtan

Snart dags att åka till skolan och träna på ledundersökningen, som det ska tentas på alldeles för snart.

Isabella ringde mig igår kväll och sa att hon varit på akuten för att axlen pajat IGEN! Och förlåt, jag trodde henne inte. Hemsk jag är. Men det var bara för att jag inte trodde att du kunde ha sådan fruktansvärd otur.. Jag tycker synd om dig. Kämpa på sys! Du är stark.

Efter en lite dipp igårkväll så bytte jag idga ut Ted Gärdestad mot Lejonkungenlåten: Hakuna Matata! Så nu är det förhoppningsvis bättre. Lite iaf.



Jag saknar er..
Jag saknar all galenskap.
Jag vill hem
Bara 1/3 hel utan er sys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar och älskar dig. Och angående pappa och FIFA 09 håller han på att bli galen. Igår höll han på att bryta sönder dosan för att jag gjorde mål. Haha.

2009-05-05 @ 10:54:48
Postat av: Anonym

Det var syster Mikaela som skrev.

2009-05-05 @ 10:55:09
Postat av: Isabella

Ja rätt surt är det, jag såg att du hade stavat fel hihi. första ggn! du skrev idga ;) hehe. Saknar dig med, kom hem<3

2009-05-05 @ 12:14:21
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0