Diktator Olsson till er tjänst

50 minuter inlines blev det efter Robinson. Härligt för lår och rumpa!
Markus har blivit träningstokig nu. Han planerar och funderar på hur man ska träna dessa månader(!) innan vasaloppet.
haha, det är bra det.. Sånt gillar jag som ska bli sjukgymnast och peppa folk till att bli motiverade ett ta hand om sin kropp och faktiskt motionera 30min varje dag..

Däremot sa jag nyss att markus borstar tänderna som ett litet barn. Och att jag måste lära honom att göra rätt.
Då liknade han mig vid en diktator..
"Stalin, Lenin och Olsson" sa han..
Ja jag vet inte riktigt ja.. men är det så han tycker så.
Kanske får lägga om strategi. men killen ska ju kunna borsta tänderna rätt tycker man ju.. Det är inte bra att trycka för hårt - tandhalsarna kan skadas! (jag är kanske aningen petig)

Dags att sova.

              
Therese Olsson?                    Josef Stalin?



Livet är inte det antal andetag du tar, utan de tillfällen då du tappar andan!
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0