Det är bra att man gör vad man ska

Plugg, plugg, plugg är det som gäller.
Internet förstör.. borde nog kasta datorn över balkongräcket.. Varför har vi tre datorer? Måste ju kast så många gånger då, och sen tror jag att markus kommer bli ganska arg på mig. Tur att jag är stark så att jag kan brotta ner honom.

Idag har jag träningsvärk. Gjorde dock inget nytt försök på 100kg i marklyft igår. Det blev 80kg. Men fick börja från marken eftersom ställningen var upptagen. Det var tungt.

Ikväll (sent) blir det axlar. Fram tills dess ska jag plugga..
(jag måste säga det många gånger till mig själv så att jag tar tag i det)

Nu vill jag ha sommar och Peace & love! Eller hur anniepännie?
Jag längtar. Det kommer bli galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0