Summering av denna träningsmånad

Slut på mars. (redan?)
Dags att sammanfatta månadens träning.
Summan av träningspassen slutade på 41 stycken. Det får jag vara nöjd med. Skulle kunna klämma in något mer pass på helgerna, men har en tendens att vilja vila väldigt mycket just då.. Kanske inte skadar.

Nu hoppas jag att april blir minst lika bra. För då jävlarns.
Nog har jag blivit starkare denna månad. Faktiskt ganska stor skillnad. Nästa tunga period kommer nog ge ännu mer effekt. Förhoppningsvis..



Det börjar skymta lite linjer på ryggen..
Sånt sporrar mig..
men jäkligt mycket bättre ska det bli..

Kommentarer
Postat av: Stefan

Träningsnarkoman....(:

Jag får ju dåligt samvete när jag läser hur mkt du tränar

2009-04-02 @ 11:35:36
Postat av: Therese

haha, det är inte bra.. vill inte ge någon dåligt samvete. mer kanske inspirera och sporra - i sann sjukgymnast-anda!

2009-04-02 @ 12:05:36
Postat av: Anonym

Haha, okej det är bra. Har ju faktiskt äntligen kommit igång med träningen ordentligt nu. Har kört i stort sett varje dag de senaste tre veckorna, så jag ligger inte så långt efter dig (:

2009-04-03 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0