Jag lovar mig själv att...

Jag är kass på att hålla vad jag lovar mig själv. Jag skulle ju inte dricka, fan.. Idag har jag legat i sängen, druckit vatten och legat lite till i sängen.. ush.
Nu får det vara bra..
Fast det var jäkligt skoj igår.. Jag har underbara vänner här. Tänk vilken tur jag har haft som träffat er!

Min kropp är trött. Fysiskt är den trött efter veckans hårda träning och det blir ju inte bättre av att man super till på helgen så att den blir ännu mer nedbruten. Nej nu är det träningen som får stå som prio ett i ett bra tag framöver.
lova? - japp jag lovar!

På kvällskvisten så har jag fixat klart min dagbok från praktiken. Så nu kan jag bocka av det också. Fint..
Dags att planera nästa vecka.. Träning, mat, plugg och sen blir det väldans mycket nöje på fredagen. Lazerdoom med klassen. Galet kul.

Så dags för planering!

(snälla, snälla är lätt bästa låten i melodifestivalen.. allt annat är SKIT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0