Jag har valt rätt!

Snart slut på praktiken. Tråkigt. Jag trivs verkligen. Det är en skön känsla jag har i kroppen när jag är på praktiken. Känns som att jag kommer ha riktigt, riktigt roligt under mina år som sjukgymnast! (när jag är klar så att säga)

Idag ledde jag en del av ett vattengympapass för personer med lite sämre balans. Jag är verkligen ingen "pass"-människa. Men det gick faktiskt riktigt bra, och roligt var det också. Det är en fröjd att se hur alla kämpar i vattnet..

Tyvärr fick jag världens huvudvärk på eftermiddagen. Stelheten i nacken är antagligen orsaken. Skippade mitt tunga rygg/triceps-pass idag. Det får jag ta imorgon, för det ger verkligen ingenting att köra tungt med ett huvud som spränger. Var och hämtade mitt paket från gymgrossisten idag också. Nice!
Markus och jag körde biceps/bröst igår. Det gick grymt. Två veckor tungt kvar nu, sen blir det nya övningar. Jag känner att jag är på god väg till någonting bra!

Nu är det dags att fixa middag, sen mästarnas mästare.. Heja Moström!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0