Helgens bravader!

Helgen har varit kalas. Jag är så glad att jag har träffat så underbart goa människor de senaste halvåret. Ni är bara för bra! Kan inte ens tänka mig hur det hade varit om jag inte hade börjat på sjukgymnastutbildningen i höstas.

Min Markus hade sittning i fredags. Så då förfestade jag, Annie och Johan tillsammans med en massa SSK. Sedan drog vi till flamman där Markus festade med en massa I-are.
Haha, Johan och jag försökte styra ödet lite - stackas lilla Annie.
Det blev efterfest hos Sofie sen. Roligt roligt. Och några hemligheter avslöjades när vi spelade spelet "bibeln" eller något liknande.

Idag snodde jag Annies bil och åkte till Maxi för att veckohandla. Det var läskigt att köra automat. Men det gick. Maten inhandlades. Ska lägga om lite kost nu, lite mindre av kolhydrater (men nej ingen bantning) och mer grönsaker av alla dess slag + protein. Nu ska musklerna som man har slitit ihop på gymmet definieras!

Imorgon är det praktik igen. Innan dess ska jag hinna med en morgonpromenad, lite BK och göra en tonfisksallad.
Så dags för sängen!



Jag är glad över att jag har träffat dig Annie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0