Göra och bocka av...

Nu bestämmer jag att det är vår! Solen lyser från en klarblå himmel.. Hur underbart är inte det? Jag var väldigt nära att dricka mitt kaffe efter maten på balkongen, men det får faktiskt vänta några dagar till. Temperaturen i luften är inte riktigt så behaglig att man kan sitta utan jacka ute. Men snart så..

Ska iväg till skolan och planera inför de två första veckorna i höst då vi ska vara faddrar!
Shit, jag ska vara fadder! Jag började ju nyss..

Träningen går grymt. Fick ett ganska bra styrkebesked igår..

Nej dags att åka..
Har mycket att hinna med idag/ikväll.. Plugga på scenariot, plugga inför seminariet, skriva rent föreläsningar, gymma och hinna laga mat och diska.. Men det fixar jag!


Kommentarer
Postat av: camilla

Helt underbart att det är vår, för nu vill jag ha ny energi. Syns nästa helg ska bli så kul. Kram

2009-03-19 @ 11:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0