Genrep...

Klockan 10 imorse var jag redan klar med dagens träning. Vilket inkluderade en löprunda (7.5km) innan frukost. Sen frukost och efter det bar det iväg till gymmet. Var riktigt slut i huvudet (och i kroppen med för den delen). Jag behöver vila nu. Men det blev ändå ett grymt bra axelpass.
Dock var kroppen lite grinig när jag kom hem, så var tvungen att lägga mig på sängen och vila ett tag..

Har haft en lektion idag. Eller ja, lektion var det väl inte riktigt. Vi gick igenom "samtalet" som vi hade med en patient under praktiken. Samtalet filmades för att vi ska förbättra vår kommunikation. Så, jag insåg ganska snabbt att jag är väldigt "på" i samtal. Jag klarar ingen längre tystnad, och vill ha snabba svar. Men fick faktiskt beröm för att jag fick igång en annars ganska seg patient att vara riktigt allert. Men nu ska jag försöka att tänka på att tona ner mig själv lite.. (försöka!)
Jag är ju endå som jag är - och det är något visst med det, vill jag tro..

Snart kommer min kära vattengympa-grupp. Imorgon är det upp till bevis för oss. Lite läskigt. Men känner att jag har fyra VÄLDIGT trygga famnar att falla tillbaka i om det skulle skita sig totalt! Men nu ska vi ha genrep. Önska mig lycka till. Gympa och jag går ju inte riktigt hand i hand..
Har jag sagt att jag ska hålla i en del av stretchingen också.. haha! Jag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0