Förändring och kravall!

Dags att fara till skolan snart. Egentligen är vi schemafria men vi måste planera vårt respirationsseminarium som vi ska hålla för klassen på onsdag. Sen blir det hem och fixa lite kyckling..
Sen ner på stan och till frisören.. Nervöst! Dags för förändring igen..

Ikväll är det KRAVALL! Jag är fasiken riktigt pepp! Så jag hoppas och tror att det kommer bli drag som attans.
Fast bävar lite inför imorgon. 9.00 ska jag vara i skolan. shit. Men det fixar jag - nog.

Nej dags att cykla till skolan.



Overallen på!


Kommentarer
Postat av: Reijo Myllykangas

Hej Tessan!

Sänder en hälsning på det här viset, har läst en del av dina åsikter, det du skriver är kloka saker. hoppas flera tar lärdom. Stora Kramar var rädd om er.

Reijo.M

2009-04-23 @ 19:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0