Det är svårt när man har blivit skolad i en bunker

Lazerdoomen var sjukt rolig igår.. Stora delar av klassen spelade mellan 20.00 - 24.00..
Dock är jag ju en sjukt dålig förlorare, så det kanske blev lite väl många svordomar och fulare ord än så..

När vi cyklade till lazerdoomen så följde vi efter MarkusA. När vi cyklade förbi några baracker så sa
Markus A: -Här har jag gått i skola, där är mitt gamla klassrum
Jag: -men där kan man väl inte gå, det ser ju ut som någon jävla bunker
Markus A: -Jo
Jag: - betalar inte dina föräldrar skatt eller?

Ibland måste man få ha lite roligt åt sina egna klyftiga kommentarer!

Igår blev jag klar med två grejer i skolan. Så nu kan vi sätta bock för vattengympan och rörelseanalysseminariet. Skönt!
Idag har jag nästan skrivit klart hela min BK-rapport. Var faktiskt inte alls så ansträngande. Hade riktigt bra flyt när jag skrev och då är det bara att passa på..

Idag får min stackars kropp vila. Imorgon blir det en löprunda.
Ska fixa käk nu.
Min lilla markus kommer nog snart hem också, han skriver sista tentan för tillfället.
Så blir det blir en alldeles, alldeles underbar myskväll. Jag har längtat efter det!


Kommentarer
Postat av: Fiffi

JUST DE!!! Jag glömde ju skriva ner bunker kommentaren ;) haha.. ska bli nu då!! =)

2009-03-15 @ 23:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0