Äntligen lite tid över

Åh, det var längesedan. Har jobbat på nettofetto hela helgen.. Började med ett eftermiddagspass i fredags efter 3(!) träningspass på morgonen. Sen jobbade jag 12,5h på lördagen och 10,5h på söndagen. Snacka om att jag var slutkördefter det.. men jag kommer vara lycklig den 25/4 då lönen kommer.. CSN+LÖN = lycka för en fattig student.

Så, annars.. Träningen går som en dans. Jag är faktiskt så energifylld att jag skulle kunna springa till piteå eller nått.
Eller, nej, jag tar tillbaka det där. Springa är jobbigt. Johan och jag har kommit fram till att det är lättare att vara stark som fan än att vara uthållig. Så satsar på att kasta en hantel till Piteå eller nått...

Igår förstördes alla vårkänslor av en snöstorm. Imorse var det dock klart.. så det blev en morgonpromenad på 60 minuter och sen gymmet. Rygg / triceps / mage blev det idag. Och Johan lärde mig en dunderbra teknik på hur man kommer ur "mördarbänken" när magen är helt slutkörd.. Tack tack! Nu behöver jag inte hänga där och skrika på hjälp för att komma ur den..

Nu är det dags att plugga.
Ska skicka in min BK-rapport och göra veckans scenario.
Bör också fila lite på upplägget inför respirationsseminariet som vår grupp ska hålla i för resten av klassen..
Det kommer gå galant. Jag tror fan på mig själv, mycket mer nu än tidigare.
Bra Therese!

På fredag kommer mammsen och Bellis. Det ska bli hur kul som helst :D



Saknar dig systeryster



Och min mamma som jag skulle behöva närmre mig varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0