Underbar känsla

Det händer inte så mycket i Linköping. Det är ensamt. Jag vill ha nolle-P och vara fadder!
Har i alla fall gjort lite nytta idag. Morgonpromenad och gym. Idag var det ben som mosades. Jag är imponerad över mig själv då jag har kört ben nu i två veckor. Jag brukar ha en dålig vana att spara på benpasset till sluten på veckan för att sedan bli för trött och skippa det. ILLA! Men inte nu, nu tycker jag nästan att ben är det skönaste att köra. Jävlar vad det svider och darrar. Avslutade passet med att hoppa hopprep.. Jag älskar känslan efter det. Totalt slut! Knappt så att man orkar cykla hem. Då blir jag lycklig. Jag skrattar åt allting, vet inte ens vad jag skrattar åt, är bara totalt slut och totalt jäkla lycklig!

Nu har jag vilat mig lite, käkat tonfiskröra och lyssnat på sommarpratare.
Dags för jobb nu. Stänger ikväll!

En uppförsbacke är bara jobbig om man kommer från fel håll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0