Regn är underbart!

Jag älskar regn!!! Det finns inget mer underbart att springa som en dåre i ösregn på skogsstigar. Det är fan lycka!
Som sagt, var nyss ute på en löprunda. Landade på 50minuter med riktigt bra tempo.
Jag har för mycket energi för tillfället.. Det är bra att träning är så lättillgängligt..

Cyklade ut till Maxi i ösregn. Jävlar vad blöt jag var när jag kom fram..
Handlade veckans mat..
Faktiskt skönt att vara ensam hemma, kan äta det jag vill utan kompromisser och när jag vill!
Nu är det dags för lax med ugnsbakade grönsaker!


Kommentarer
Postat av: Isabella

Du är allt en hurtbulle.

2009-07-07 @ 13:09:39
URL: http://isabellao.blogg.se/
Postat av: Böna

Minimjölk? Jag trodde jag lärt dig ett och annat!?!?!?

2009-07-09 @ 23:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0