På stadsbesök i Broddetorp!

Ja nu befinner jag mig alltså i Broddetorp hemma hos Annie. Broddetorp? Mellan Skövde, falköping och skara! Snodde pappas bil igår och begav mig ut på en liten roadtrip. Fan vad skönt det är med bil.. Finns ingen skönare känsla än att bränna på och sjungskrika! Frihet! Fast det regnade ju som satan hela vägen, det var drygt..
(och jag har aldrig varit med om en stad med så många rondeller som Skövde)

Igår stannade jag till på Annies jobb, ett urmysigt café. Fick smaka deras berömda vaniljbullar som Bert Karlsson brukar käka en gång i veckan. Mums! Sen åkte jag och Annie till Ålleberg och kollade på utsikten. Det var en urmysig kväll med vinpimplande, choklad och MASSA prat.. Jag är glad att jag åkte ner hit.

Nu är annie på jobbet, så ska passa på att göra en löprunda i Broddetorpsskogarna. Kanske springer jag vilse?
Så dags att knyta på sig löpskorna nu..

Kommentarer
Postat av: Mackan

Jag vill också vara med!! Påminn Annie om att hon har räkningar att betala! Hade så trevligt tjejer!

2009-07-12 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0