Morgonpromenad och saknad i hjärtat

Dags för morgonens kaffe+proteindrink och snart morgonpromenad. Äntlgen har blåsorna på min fötter lagt sig. Detta var det största lidandet efter festivalen. Måste passa på att gå en runda nu innan träningsvärken från gårdagens benpass sätter in.

Senare idag blir det gym igen. Axlar/mage. Därefter en promenad tillsammans med MarkusA.

Hallå SG-folk.. JAG SAKNAR ER så in i helvete (nu blir det att lägga pengar i grisen, men det kan inte hjälpas). Det är fasiken två månader kvar.. Sofie kom hit och prata sönder mig, Johan var lite bitter och vi ska inte tala om hur ensamt det är på gymmet, Annie du vet exakt hur du ska vara för att få mig på humör, Markus det finns bara en östgöte som du som kan få mig att skratta hejdlöst, Kristoffer & Rasmus (titelerade tillsammans) ni är fan de galnaste på jorden och jag saknar galenskapen, SofiaJ hur lätt var det inte att prata bort 6timmar? Camillas rapphet.. Gunilla - min elev bland gymmets fria vikter.. Sen har vi ju Magnus underbara dryghet och skratt efter varje mening.. och alla andra blåklädda!
Jag blir galen utan er..


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG KOMMER!!! haha ( hör av mig när jag vet när)

2009-07-06 @ 18:23:31
Postat av: s

och det var från sofie!!!!=)

2009-07-06 @ 18:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0