Min älskade cykelkorg

Ledig idag igen. Nu börjar jag bli lite för uttråkad. Händer inte allt för mycket. Vill ha augusti.

Gårdagen spenderades först med nio timmars arbete. När jag slutade och skulle cykla hem så lade jag av vana min väska i cykelkorgen. Men vafan!? Vart var cykelkorgen? Någon jävla idiot hade snott min cykelkorg. Då blev jag förbannad. Jag behöver min cykelkorg. Okej, det vara bara en cykelkorg, men onödigt att köpa en ny när man hade en väl fungerande. Idioter!

Det blev ben/vader igår. Bra pass. Börjar tycka att ben är ganska roligt. Efter det slängde jag i mig lite käk och åkte ner på stan för att fika med Linnea. Först tänkte vi att det skulle bli bio senare på kvällen, men vi hade så mycket att prata om så vi skippade bion. Det var klockrent! Linnea är bra!

Nu ska jag snart åka till gymmet och köra axlar/mage. Ska bara återhämta mig lite från min morgonpromenad. Jag börjar bli lite trött i kroppen nu. Ska satsa på några fler sömntimmar och sen en veckas vila v.33. Det tror jag kommer göra gott för mig.



Kommentarer
Postat av: Linnea

DU är bra! Ha det så bra hemma nu, och på västkusten.. Vi hörs!

2009-08-05 @ 18:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0