Mer skrot till folket

Börjar närma sig de välkända småtimmarna. Jag är inte trött, men borde vara med tanke på att jag varit vaken i över ett dygn igen…
Var på gymmet tidigare idag. Jäklar vad bra det gick. Har seriöst börjat fundera på om jag kanske ska gifta mig med en hantel. Jäklar vad lycka det skulle ge mig. Passet idag var galet bra. Jag kände mig stark och ökade i alla övningar. Det är det som gäller! Älskar, ja jag menar verkligen älskar, känslan av att musklerna är totalt slut och darrar och spränger och svider. Det får mig att le och det får mig att brista ut i skratt. Folk måste tro att jag är dum i huvudet när jag står med hantlarna och flinar som om jag har vunnit en miljard eller något liknande. Men det är bara så det är. Jag har hittat mitt kall i livet och det är jag glad för.

Jag kanske är dryg med mitt tjat. Men det får vara så. För jag är totalt förälskad i denna träningsform.

 



Dags att försöka sova nu igen då.
Imorgon blir det morgonpromenad till tusen..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0