Lite sliten - men bara lite!

Idag har jag varit lite seg. Första dagen på väldans länge nu. Kanske är helt naturligt. Var på gymmet imorse och körde börst/biceps. Fick inget riktigt flyt alls. Kände mig sliten.. Kroppen är sliten och vänster axel ömmar och bråkar. Kuffen som inte är som den ska.. Men det skiter vi i denna vecka och rehabiliterar nästa då det inte är 6-repetitioner.. (just så som en sjukgymnast borde tänka..)

Avverkade 6,5h av mitt liv på netto också. Slutade halv nio så nu har jag precis ätit kvällsmålet. Kesella, hallon och valnötter. Fina grejer!  Snart dags för jobb igen. Börjar 6.00 imorgon. Därför borde jag verkligen sova nu. Lätt - nej!

Fick roligaste samtalet från Andreas också. Helt sjukt!
Jag har nog en stalker.. hjälp! och stalkern är lögnare också..

Jag räknar dagar



Kommentarer
Postat av: Andreas

hahaha ja det måste ha varit bra läskigt för dig när jag berättade hahahah :D. Världen är väl ändå bra jävla liten :P..



Skulle blivit livrädd om jag va du :D

2009-08-04 @ 16:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0