Guldglimtar

Nu befinner jag mig alltså i Hallsta igen. Gårdagen hade många guldglimtar, men även några mindre trevliga tillfällen. Det är lite vemodigt. Det är inte lätt för mig det här heller - det verkar som att många vill tro det.

Kvällen spenderades tillsammans med Maddis. Vi pimplade vin och pratade en väldans massa. Sedan gick vi på husfest. Det var trevligt värre! Det är en skön känsla när man träffar gamla klasskompisar som man inte träffat på flera månader och ibland år, men att man fortfarande har minnen kvar tillsammans och fortfarande kan driva med varandra på exakt samma sätt som när man var den där lilla galna hysteriska tjejen i högstadiet.

Nu ska jag bege mig ner till skantzenområdet och kika på triatlon-SM. En kille från SG är med och tävlar. så då måste jag ju ställa upp som fanclub!
Ikväll ska jag träffa Englund. Kan inte bli bättre. Den tjejen behövs verkligen nu..

vi är aldrig starkare än vår svagaste punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0