En väldans bra lördag

Dags för utgång. Det var ett bra tag sedan.
Var nere på stan och fikade med Andersson.. härligt att sitta i solen och dricka kaffe och bara snacka skit.
Det bestämdes i alla fall för fest. Det blir bra.
Jag är pepp.. så det kan väl inte bli dåligt?

Idag skippade jag träningen helt. Det var ju planerat så. Men imorse när jag vaknade så tänkte jag att en promenad skulle sitta fint i alla fall. Men jag lyckades hålla mig. Det var nog bra. Min kropp värker. Men imorgon blir det gym igen. Troligen en löprunda frammåt kvällen också. Jag brukar ju inte vara det fräschaste efter en sen natt med vin.. Sen ska jag hinna med och titta på min lägenhet också.. Klockrent!

Ännu en komplimang samlad från markus kompis. Tack! Det värmer.

Nej nu ska jag ladda inför en grymt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0